Mys på stranden!

Hej på er :)

Idag har plugget gått fint, roligt som vanligt :)
Efter plugget gick jag och Linnea till Pstachia och
tog en mjukglass, jätte mysigt och jätte gott ;)
Vid fem tiden åkte jag in till stan igen med syster och kollade
när Linnea hade uppvisning för sin dans!
jätte duktiga var de :') Hon följde sedan med oss hem och vi packade picnikkorgen och gav
oss sedan ner till stranden för att grilla! Jätte trevligt med mycket skratt! <3
Blev precis klar med min uppgift som ska vara inlämnad om 20 min ;)
hihi Nu ska jag kila! Är ledig imorgon förresten, hur skönt som helst hihi <3
Ha det mys puss hejs <3





hihi lite bilder från stranden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0